Friday 20 May 2011

Oh, Roti Canai

Yes! Hari ni dpt jugak makan roti canai 6 keping satu pinggan..!! Muhammad Asri, Ili Aimi, Nur Asiah, Hafizah, Amirah ngan Nurulmuna sume dtg.. percaya atau tidak, semua org byrkan utk aku kecuali Muhammad Asri!(ceh..) yelah, agenda nye pun 'Belanja aku makan roti canai'.. so, kene lah belanja aku! haha..

Kitorg lepak kat Restoran Syed 3, jam 9 pagi, n u know what??! we saw Yang Soraya.. hahahahaha.. dia makin chubby.. lol (gatal!)

Memandangkan aku kene balik JB esok (sabtu) sbb nk sambut hari jadi family sekampung, and isnin ni pulak kene daftar kolej, so aku buat lah event ni.. :) walaupun pd awal nye byk tekanan/rintangan/cabaran yg perlu dirintangi.. (bajet).. ade kes simbah asid lah, transportation xdelah, tak sure lah, tak blk rumah lg lah, n wat so ever.. akhirnye sume dtg juga...  :D

Lepas makan, lepak rumah muna, jumpa Pn.Alawiyah, dan kucing2 nye.. (menakutkan dan menggelikan).. then, singgah taman sebelah mahkamah, semata-mata nak amik gamba. *buat muka.. okay guys, mmg aku sengaja menggedik2 dpn korg sume.. yelah, aku kene kekal kan watak aku sblm ni.. kang nnt korg kata aku dah lupa diri pulak kan.. hahaha 

Thanks guys, dpt jugak jumpa korg setelah 2 semester.. :) cuti akan dtg, aku pulak belanja korg.. dkt mane?? PAK LI, indeed!

Tu je yg nak dikongsi.. jiyyah! ;)

2 comments: